-

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sweet - 21 februari 2012 19:57

Hellu<3

Nu ska jag se Top Model Sverige och äta Semlor och ha Mys<3

Har kollat på Mammor Och Minimodeller men mitt i avsnittet skulle jag äta -.-

Men jag såg klart de Efter jag hade ätit!

Men Måste Gå nu Föra Annars Missar Jag Början och jag måste gå och säga till Mamma oxå<3



Ha En Trevlig Kväll<3 



Av Sweet - 21 februari 2012 19:46

Av Sweet - 21 februari 2012 18:01

Hey!

Idag har jag varit i skolan som nästan alla andra!

De var väl vissa bra stunder :D

Några var inte bra ;(

Efter skolan var jag med Lova som har gått hem för en halv timme en ungefär. ;)

Tog tyvär inga bilder för vi var fullt upptagna med att Faila och ha de kul

Vi spelade data och PS3 Och Fail Bakade! ;)

As Nice!

Kommer upp bilder imorron på olika saker!

Igår gjorde jag Exakt Exakt alla läxor så nu kan jag chilla veckan ut!!!

Idag ska jag Äta Semlor för de är Fettisdagen!

Mamma Bakar Semlor... Alltså Brödet!!!

De e sååå gott med Hembakade semlor!

Sen ska vi röra om grädden :D

Sen ska dom ätas<3

De smakar om semlor fast mycket godare<3 :D

Ska Äta pankakor oxå!

Mums...

Ska se Mammor Och Minimodeller nu eftersom jag missade igår för jag tränade :) :(

Ha De Bra För De Ska Jag!



Kram<3

Presentation


Hey!
Jag Är En Tjej Från Landet Ingenstans!!
Hoppas Ni Gillar Min Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

      Söt Men LivsFarlig


Ovido - Quiz & Flashcards