-

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Sweet - 17 februari 2012 13:52

Hey!

Idag har jag varit i skolan!

Har haft ont i magen och de hade jag igår oxå );

Wääää.......

Ska på en grej snart eller sen!

Idag i skolan hade vi bugg på Idrotten!

Man skulle dansa kille och tjej...... Jag förökte tänka posetivt!

Ikväll ska jag på en grej med mina kompisar.... Ska bli super kul!

Kommer bilder från dom senaste dagarna lite längre ner!

Nästa vecka är de Sista veckan innan SPORTLOVET!!!!

YeY

Idag i skolan hade vi Klassråd och jag var Sekreterare!

Jag hatar Skolans Tangentbord!!!

De blev fel Helatiden typ, Jag som i vanliga fall brukar vara ganska bra på de! -.-

Innan jag går till den där grejen i skolan så ska jag äta kex choklad!!! 

Imorron ska jag ta de lugnt och vi får gäster lite senare på kvällen!

Bilder från dom senaste dagarna:


 

Mina OMG Örhängen


 

 

 


 

 


Kram   

Presentation


Hey!
Jag Är En Tjej Från Landet Ingenstans!!
Hoppas Ni Gillar Min Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

      Söt Men LivsFarlig


Ovido - Quiz & Flashcards