-

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sweet - 13 februari 2012 20:05

ONE DIRECTION HAR LÄMNAT SVERIGE!!!!!

Jag och Vendela = Directioner!!!


FANS!!!!


Av Sweet - 13 februari 2012 19:51

Har kommit hem från träningen för ett tag sen!!

Ska se Mammor och Minimodeller kl: 21:00!

Messar med Vendela just Nue!!

Lite Bilder:


 

Lova Som Äter Godiis<3


 

Jaag!!


 

Jag Fota Lova Som Fota Sig!


 

Min Läsk<3


 

Mee<3


Mee!


Jag Igen!


   

Vendela<3


Kraam<3

   



Av Sweet - 13 februari 2012 19:42

ONE DIRECTION ÄR I SVERIGE NU!!!!

ELLER DE HAR DOM VARIT ETT TAG!!!!

DOM KOM IDAG OCH TYP ÅKER IMORRON!!!!

VILLE JU SE DOM SJUNGA!!!

AHHH.......

ÄLSKAR DOM!!!!<3

JAG OCH VENDELA SKA ÅKA TILL LONDON FÖRBI DERAS HUS OCH TRÄFFA DOM DE HAR VI BESTÄMMT!!!

OMG!!!!!

VILL TRÄFFA DOM!!!!!!

UTTRYCK: SKULLE KUNNA DÖDA FÖR ATT TRÄFFA DOM!!!<3

SÅ MYCKET ÄLSKAR JAG DOM!!!

DOM E SÅ GRYMT BRA, SÖTA OSV!!!



     


Av Sweet - 13 februari 2012 16:18

Laddar för träning!!!

Ska byta om nu!!!

Ni som inte vet vad jag tränar så tränar jag Gymnastik!

Har tränat i 7 ½ år typ :D

Ha en trevlig dag!! ( Eller ha trevligt resten av dagen!! )


Kraam<3

Av Sweet - 13 februari 2012 16:01

Hey!

De här är mitt första inlägg på bloggen!

Men de e inte min första blogg (;

Idag har jag Varit i skolan och vår sista Lektion var Idrott

Sen gick jag hem med Lova, och nu Skypar jag med VENDELA

Imorron ska vi åka skridskor i skolan och efter skolan ska jag vara med VENDELA

Ikväll eller snart..... ska jag träna :D

Wohooo.....

Efter träningen ska jag chilla och göra lite läxor och duscha och vara inne på datan och BLOGGA!!

Mycket OCH! :D

Kommer upp lite bilder senare!!


Kram


Presentation


Hey!
Jag Är En Tjej Från Landet Ingenstans!!
Hoppas Ni Gillar Min Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

      Söt Men LivsFarlig


Ovido - Quiz & Flashcards